Crăciunul interzis – gânduri din carantină – ȘtiriCreștine.ro

Observații: Pentru ca au fost multe dezbateri pe marginea acestui articol va multumesc tuturor pentru implicare în dezbatere. Articolul a fost scris dintr-o perspectiva personala. La Constanța nu avem voie să ne întâlnim în biserici, decât afară în ger. Pentru cei care nu sunteți pastori e mai greu de explicat ce este în inima unui pastor când vede lacătul pe poarta bisericii. Restrângerea libertății de manifestare a credinței este linia rosie, dincolo de care nu se poate trece. Ceea ce se întâmplă acum, în zona noastră, este că bisericile au început să se întoarcă la ceea ce făceam înainte de revoluție pentru a ne manifesta credința.


Mai sunt cateva zile până la Crăciun. Sărbătoarea Nașterii Domnului Isus este una dintre pietrele de temelie a credinței creștine. În întrupare găsim esența mântuirii noastre. Kenoza divină s-a manifestat plenar în ieslea din Betleem. Dumnezeul ce nu poate fi cuprins de mintea noastră finită a poposit într-un staul, într-o iesle. El, Cel Atotputernic (El SHADDAI) ni s-a arătat vulnerabil și neajutorat, în copilașul din brațele Mariei.

Atunci când Dumnezeu a venit la noi l-am declarat persona non grata. Autoritățile vremii au intrat în stare de alertă. La palatul lui Irod s-a constituit, în cel mai scurt timp, o celulă de criză interinstituțională. Împăratul însuși și-a asumat managementul evenimentelor, consiliat de șefii serviciilor, armatei și oamenii de știință. Situația excepțională a dus la limitarea drepturilor și libertăților. S-a procedat la urmărirea și interogarea magilor, chiar și cu riscul unor incidente diplomatice (unii spun că erau trei prinți, din Persia, India și Arabia). În Betleem s-a instituit starea de urgență (nimeni nu avea voie să intre, nimeni nu avea voie să iasă) și s-a aplicat legea marțială. S-a încercat folosirea tehnicilor de manipulare, a fake news-urilor, dar ultima soluție, care a restabilit ordinea în Betleem, a fost: genocidul.

Nici după 2000 de ani nu înțelegem, pe deplin, tot ce s-a întâmplat atunci. Am evoluat, avem mașini, construim roboți, călătorim în spațiu, dar nu ne-am schimbat.

Trăind evenimentele de astăzi, cu mall-urile pline de oameni, dar cu bisericile goale și zăvorâte, evenimentele de atunci capătă o nouă semnificație. Adânc în sufletul nostru, am avut speranța că mileniile, care s-au scurs, ne-au făcut să fim mai buni. Am crezut că noi nu suntem ca cei de atunci. Ne-am pus speranța în educație, cultură și evoluție. Am numit aceste lucruri dezvoltare și progres.

Dar, să revenim din visare .. suntem în decembrie 2020. Ordinele autorităților sunt clare: fără oameni în biserici! Cei care se întâlnesc pe 25 decembrie să se închine Împăratului sunt un pericol public. Ei subminează autoritatea statului. Este stare de alertă și carantină. Pericolul trebuie eliminat din … fașă!

AUTORITĂȚILE VĂ UREAZĂ SHOPPING FERICIT!

Pastorul Aurel Silivestru

Originea articolului: ȘtiriCreștine.ro

0 0 votes
Article Rating

ALTE FILME CREȘTINE

Locul de ascunzătoare

Corrie și Betsie ten Boom sunt surori de vârstă mijlocie care lucrează în magazinul de ceasornicărie al tatălui lor în Olanda înainte de al doilea

Salvarea lui Dumnezeu

Omul condamnat, Rev. Armstrong revine în cartierul său, un bărbat schimbat care dorește să preia biserica veche a tatălui său. Cartierul este greu și plin

Nu mi-e rușine

Povestea adevărată a lui Rachel Joy Scott – primul student ucis în filmul de la Columbine High School din 20 aprilie 1999. 0 0 votes

A doua șansă

Ethan Jenkins (Michael W. Smith) și Jake Sanders (introducând Jeff Obafemi Carr) sunt ambii păstori pasionați care se închină aceluiași Dumnezeu din aceeași carte –

Iertarea

În noaptea în care este eliberat din închisoare, Lucas Blackstone (Angus Macfadyen) pornește pentru orașul Trinity să-l găsească pe omul care la ucis pe fiul

Salvarea lui Dumnezeu

Omul condamnat, Rev. Armstrong revine în cartierul său, un bărbat schimbat care dorește să preia biserica veche a tatălui său. Cartierul este greu și plin

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x